Nostalgi

Ramlade in på min gamla profil på bilddagboken. Har tydligen varit aktiv på bilddagboken fram till 2008, 7 år sen. Så himla roligt att gå igenom alla bilder, som man inte längre visste fanns! Men vart tusan har pixbox försvunnit? Minns att jag var jävligt aktiv där ett par år, skulle vara så roligt att se alla de bilderna. Och för att inte tala om hur roligt det skulle vara att komma in på sin Lunarstorm-profil. Inte för att man hade så mycket "prylar" där, men gud vad alla skrev öppet i varandras gästbokar! Gamla goda tider. Blir alldeles nostalgisk.
 
Nedan delar jag iallafall med mig av några gamla godingar som jag hittade:
 
Min 18-års dag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0