Träning och ryggtrubbel

Hallåj på er.
Veckorna flyger iväg och jag glömmer bort bloggen. Får inte till rutinen att blogga så som jag gjorde förut. Men strunt samma, nu och då kikar jag in här och skriver några rader.
 
Sista tiden har varit bra, mycket bra till och med. Jag har kommit igång med träningen efter sommarens uppehåll. Jag har alltid varit en "gym-person", men har allt mer övergått till en "pass-person". Jag älskar IKSU´s stora utbud av träningspass och favoriten hittills är Core och Indoor walking, allra helst kombinerar jag de passen och får på så sätt både styrka och kondition. Har även kört CX work och Total training, vilka är rejält köttiga pass. Ännu har jag inte ens testat en tiondel av IKSU´s olika varianter av träningspass.
 
Det tråkiga är att jag haft småkänningar i ländryggen en längre period, och på söndagens pass så smällde det till. Kan fortfarande inte sätta mig o resa mig utan att kvida av smärta. Så jäkla typiskt när man kommit igång som bäst. Nu vankas vila och återhämtning, samt en förhoppning om att ryggen blir bättra snarast. Det är roligt hur det funkar, när man är inne i en bra period av träningsmotivation blir träning ett livsviktigt behov. Beroendeframkallande. En stor tjock gudkant på livet.
 
Såå.. håll tummarna för ryggen min!
 
Nu ska jag käka en sjukt sen frukost och sedan sticka iväg på jobbet. Ibland är det fantastiskt att jobba kväll. Man får se det från den ljusa sidan! :)
 
Hoj hoj och på återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0