Helg mitt i veckan

Nu ska ni få höra vad som är riktigt jäkla gött med att jobba skift och att få önska sitt egna schema. Jo det är att man huxflux inser att man bara jobbar 2 dagar på en vecka, och får helg på en onsdag. Det är precis så min vecka ser ut. Halleluja and price lord!
 
Imorgon kommer Anton hem. Äntligen - ta mig fan ÄNTLIGEN! Efter imorgon har han alltså gjort sin jobbsommar i Stockholm och det ska bli helt underbart att få hem honom på heltid. Har varit en dryg sommar, ensam hemma varannan vecka. Sedan jag träffade Anton har jag börjat avsky att bo ensam. Innan älskade jag det. En effekt kärleken, antar jag.
 
Så, nu får jag ett gäng dagar att koppla av och koppla bort. Bara vara med min prins. Åka på en mini-mini-semester till Ånäset och ihelg kommer Jocke till Umeå, med mamma och pappa i släptåg. Som jag saknar dem allihopa!
 
Och på tal om att sakna. Fan vad jag saknar folk hela tiden. Kan inte alla bara flytta till Umeå? Det skulle underlätta hela livet och medföra så mycket glädje i tillvaron. Det skulle rent ut sagt göra gott för själsfriden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0