Vitrin från IKEA

Sedan sist jag skrev har jobbveckan hunnit gå och helgen har infunnit sig. Idag vaknade jag av klockan, då jag skulle upp för tandläkarbesök. Fick mina två fjutthål lagade och nu är tandstatusen på topp (förutom den lilla detaljen att mina fyra översta tänder faktiskt inte är tänder, utan trasiga rötter uppstoppade i en trasig överkäke som har fått alldeles för mycket käkben utslaget. Och så plastbitar pålimmade bara för estetikens skull).
 
Men något roligare snack än det om min käft, är att vi har fått en leverans från IKEA. Ett vitrinksåp så att vi äntligen kan placera den fina servisen synligt - där den hör hemma. Lägenheten börjar bli riktigt, riktigt fin nu. Får ta och bilda från olika delar ur vårt hem nån gång när jag får tid och ork.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0