Lyckliga gatan

Äntligen en sovmorgon. Stängde av ljudet på mobilen och bad snällt att Anton skulle vakna "tyst" ifall han vaknar tidigare än mig, hehe. Vaknade av mig själv kl 11. Ingen klocka, ingen som ringde, ingen katt som gostrampade mig i magen, och ingen Anton som drog igång kaffeautomaten, halleluja moment! Ändå hade jag allt detta då jag vaknade. Anton brevid mig, Knappen som hoppar upp i sängen direkt hon hör att man är vaken och en god morgonespresso. Mina vänner, det är livskvalité!
 
Pigg och alert drog jag igång storstädning här hemma. Och Anton hakade på. Så nu är hemmet snyggt och rent. Och solen skiner, så Knappen har fått sitta ute på balkongen och spana på fåglar och flugor. Idag är vi alla nöjda här på Rullstensgatan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0