Här igen, där ser man!

Oj, jag har återfunnit min blogg. 
Hade glömt både namn och lösen, men turligen kunde jag återställa allt.
 
Haha vad roligt det är att kolla igenom "gammalt" groll. Fan vad nostalgiskt, om än det inte är allt för länge sedan jag skrev sist. Tiden går fort, och ett år känns lätt som hundra år och tusen dar.
 
Ja.
Vad är nytt?
-Allt och inget.
 
Jag ser att senast jag uppdaterade om min olyckliga käk- och tandskada så hade jag inte kommit igång med de större ingreppen. Jag visste nog inte riktigt vad som väntade. Idag, fyra operationer senare är jag snart färdig med detta hell. I torsdags genomfördes min sista stora operation. Det nästkommande ser jag som finslip (fan vad allt är relativt i livet). Först ska några skruvar i lugn och ro få läka in i käken, sedan påbörjas prosessen "permanenta tänder på plats". Jag har en förhoppning om att jag får gå in i 2017 med allt detta bakom mig.
 
Jobb.....
Jag är kvar på samma jobb som sist.
Jag trivs, jag otrivs, jag kikar på andra jobb, jag vill stanna. 
Mycket vill man och lite vet man. 
 
Längtar till.....
.....november!
Inte för att jag fyller år, orkar knappt fylla längre.
Utan för att jag ska på en weekend med en (kanske två) goa vänner.
Kvalitetstid med barndomsvänner från Kiruna. 
Det är fan viktigt att ha något att se fram emot.
 
I övrigt,
tackar jag för en fantastisk sommar.
Vädret var bättre än förra sommarn. Betydligt bättre.
Jag blev till och med  brun, lika fort vit igen.
Hösten är här, men det är ju najs att kunna njuta av mörker och tända ljus på kvällarna.
 
Så...
Det var en uppdatering sedan sist.
Få se om jag håller igång detta bloggande, eller om det rinner ut i sanden igen.
Den som lever får se.
 
På återseende.
På ett eller annat sätt.
 
/Frida
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0