Måndag, lilla måndag

Tjoooh, måndag har startat! I tid också, det är inte alltid det lättaste då veckans jobb består av kvällsskift. Denna förmiddag ska jag fixa lite säljgrejs. Kontrollera betalningar och posta iväg några plagg.  Har snart blivit av med allt som jag lagt upp till salu efter flyttrensningen (20-30 plagg), känns riktigt gött. Visst kan man skänka till secondhand-butiker, och den tanken har slagit mig flera gånger men i slutändan blir det enklare att gå till soprummet. Eller mer triggande att sälja, se till att kläderna återanvänds och tjäna sig en hacka.
 
Och helgen då... den gick förjäkla fort. Fredagen blev ingen ledig dag, utan istället fick vi en vakant tur på jobbet, som jag så snällt tog mig an. 10,5 h jobb och fredagens planer i stöpet. Lördag däremot bjöds vi på middag hos brorsan, som tack för flytthjälpen. Götteligött med trevligt sällskap, och ett invigande av brorsans nya köksbord.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0