Startar jobbveckan

Tjena måndag, höll jag på att säga... Men det är ju fan tisdag! Idag drar jobbveckan igång och inledningsvis har vi APT. När jag var vikarie så var jag aldrig med på sådant, det känns roligt att numera få vara en del i allt som rör verksamheten. Har nog inte riktigt fattat att jag är tillsvidareanställd. 
 
Så nu vankas kvällsjobb ett par dagar, sedan - ännu en ledig helg. Gud vad jag njuter av dessa fria helger. Inom en snar framtid kommer jag jobba var tredje helg så det är bäst att passa på att njuta.
 
Hpoppas ni har en hyfsad start på veckan, allihopa (trots detta gråa, kalla februari)! Kul att ni är några som hittat till min blogg igen, efter mitt långa oplanerade uppehåll! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0