Tandläkarbesök och Cubus jeans

Imorse vaknade jag tidigt i ottan, då jag hade tid hos tandläkaren för en helt vanlig undersökning. Har inte gått frivilligt till tandläkarn på 5 år (pga tandläkarrädsla). Sedan jag slog ut en massa tänder har jag varit tvugen att göra groteska behandlingar/operationer med jämna mellanrum, så det kändes lika bra att göra en vanlig standardkontroll, när man ändå är inne i ett flow ;) Trodde helt seriöst att jag skulle ha över 10hål, men två små rackare var det enda dem hittade. Lycka, tänker jag!
 
Nu till något annat.... Det är sällan jag använder jeans. Är nog år och dar sedan jag ägde ett par helt vanliga blåa jeans. Men nu har Cubus kommit till Umeå och jag är gladare än gladast. Cubus jeans är grymma! 199kr, sitter som smäck, lagom stretchiga mm. Då kan man till och med unna sig ett par ljusblåa, snyggt till sommaren! Detta var min outfit i lördags, då vi drog ut och roade oss på ett studenthak:
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0