Ärenden och powernaps

- Vaknat i tid (brorsan knackade på då han hade vägarna förbi Nydalahöjd)
- Vart till polisen för att fixa pass
- Lunchat på stan med Anton och Jocke. Umeås food-court är bäst!
- Gått en shoppingtur. Killarna vek av till J&J och jag fick gå i lugn och ro och strosa. 
 
Det är alltså vad jag hunnit med idag. Känns otroligt skönt att äntligen beställt det där jäkla passet, så jag kan få ut mitt körkort från posten. När vi kom hem så somnade vi till och vaknade NU. Ni vet känslan när man sovit för länge på dagen? Är ju helt off i kropp och knopp. Försöker piggna till med en kopp te i skummjölk. Anton har köpt en så jävla amazing kaffemaskin, behöver aldrig mer gå på café för att dricka espresso, chai'te, kaffelatte med mycket mera!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0