Dygnsrytm och kläder, ständiga I-landsproblem

Godmorgon, säger jag kl 12. Jag vet, kl 12 är normativ lunchtid, men jag har verkligen lyckats ändra dygnsrytmen. Det blir lätt så när man är ledig. Är inne på min andra veckas ledighet då jag bokstavligen är mellan två jobb. Bäst att ta vara på det, tänker jag, och fortsätter min mysmorgon här hemma.
 
 
 
På tal om något helt annat. Igår blev jag grymt sugen på att beställa kläder (det var hundra år sedan jag gjorde det!). Kollade igenom HM, Nelly, Asos mm. Hittade inte något överhuvudtaget, någonstans. När man väl ska unna sig.... Vadfan! Kanske är på fel sidor. Någon som vet andra ställen med lite roligare kläder kanske?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0