Fredagkväll på storköpet

Fredagkväll it is. Jag lyckades vakna till liv, efter min 2-timmars powernap. Anton och jag tog bussen till STORcoop och STORhandlade kl 19. Vet inte om jag vart på storköp en fredagkväll de senaste åren. Men det var pyttelite folk, så det var fritt fram att glida runt bland varorna. Det var riktig myskänsla, och jag kan inte hejda att jag känner mig lite pensionärsaktig... Var tvungen att sätta några kronor i tuggummiautomaterna efteråt, för att jämna ut min mentala ålder! ;)
 
Jag var så sugen på godis så jag plockade en påse. Men när jag kom hem vände suget till en juice, som jag gjorde på apelsin och lingon. Så tråkigt. Tror jag har en liten förkärlek till att just plocka godiset, för det är ju lite roligt. Men när jag väl kommer hem så vill jag inte alls äta det. Konstig grej, jag vet. Snälla, säg att det är fler än jag som tycker om att plocka ihop en godispåse, just för att det faktiskt är ganska roligt... trots att man egentligen inte alls är sugen på att käka det?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0