Körkortsproblematik

Oh god.
Har vaknat på fel sida idag, tror jag. Eller så finns det belägg för mitt halvdåliga humör. Är fortfarande irriterad från igår, då jag inte fick ut mitt körkort från posten. Jag hade brorsan med mig, men tydligen kan ingen familjemedlem intyga att jag är jag när man ska hämta ut personliga brev. Blev fan tokig, jag som längtat efter det förbannade körkortet. Blir så handikappad utan det. Kan knappt köpa snus utan skiten.
Vore det inte bra om man via mobil-ID kunde skriva ut ett personbevis som fungerar för att hämta ut id-kort/körkort mm? Jag tror fan jag kommit på nåt här!
 
Nåja... sitter här och lyssnar på peppmusik och försöker lura upp humöret. Ska strax iväg och jobba, andra inskolningsdagen, så det vore ju trevligt om man kan vara på sitt bästa och mest smickrande humör.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0